De Onmisbaarbeidsfactor

De Onmisbaarheidsfactor inspireert organisaties tot anders kijken naar hun klanten en hun dienstverlening. Het boek beschrijft een benadering in zeven stappen die erop gericht is de voorkeurspositie van organisaties in de beleving van hun klanten te versterken. Niet door relatieprogramma’s, spaarsystemen of evenementen, maar door het ontwerp van de dienstverlening beter af te stemmen op de situatie, de (on-)uitgesproken behoeften en belemmeringen van klanten.

Het is een  toegankelijk geschreven mix van inzichtgevende theorie, herkenbare voorbeelden en praktisch toepasbare denk- en werkmodellen. Het biedt een verfrissende visie op marketing als de discipline die alles bij elkaar brengt wat organisaties nodig hebben om onderscheidende toegevoegde waarde te creëren voor hun klanten. En daarmee zelf succes te scoren. Enkele van de principes: focus op de juiste klant, verdiep je in het proces van de klant, speur zijn belemmeringen op en ontwerp je dienstverlening als een samenhangend serviceconcept dat klanten helpt beter, gemakkelijker, goedkoper of slimmer te functioneren.

U kunt het boek bestellen via de uitgeverij: Thema en Managementboek.